چهارمین جلسه ی هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد
کارت های دوره 96-97 تا پایان مرداد چاپ می شود

چهارمین جلسه ی هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد<BR> کارت های دوره 96-97 تا پایان مرداد چاپ می شود
چهارمین جلسه ی ششمین هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران، عصر روز دوشنبه، دوم مرداد ماه، از ساعت 18 الی 20 در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار شد.
ایسجا: در این جلسه که با حضور دکتر احمدی، محمود عبدالهی، میثم زمان آبادی، ابوالفضل امان اله، آزاده پیراکوه و علی رییسی به عنوان بازرس برگزار شد، مصوباتی در زمینه نحوه ی اخذ حق عضویت انجمن و چاپ کارت های دوره 97-96 صادر شد.
بنا بر تصمیم هیات رییسه و بر اساس مصوبه ی مجمع عمومی سال 96 که در تاریخ 15 تیرماه برگزار شد، حق عضویت دوساله ی انجمن ورزشی نویسان ایران از 200 هزار ریال، به 500 هزار ریال افزایش پیدا کرد. لذا اعضای محترمی که تا قبل از برگزاری مجمع هیچ مبلغی به حساب بانکی انجمن پرداخت نکرده اند، میبایست فیش پرداختی 500 هزار ریالی را به انجمن ارسال کنند و اعضایی که حق عضویت خود را به مبلغ 200هزار ریال، قبل از برگزاری مجمع پرداخت کرده بودند، تا پایان دوره ی دو ساله 97-96 مهلت دارند تا مابه التفاوت آن (300 هزارریال) را به حساب انجمن واریز کنند. لازم به ذکر است که کارت این اعضا همراه با سایرین، در اولین لیست ارسالی به شرکت چاپ کارت، چاپ خواهد شد.
بررسی زمینه های ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعضای انجمن ( سامانه پرداخت آسان) جهت سهولت در پرداخت های اعضا و ارائه تسهیلات رفاهی از طریق آن؛ و انعقاد تفاهم نامه بین انجمن ورزشی نویسان ایران با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون پرورش اندام جهت دریافت خدمات تفریحی - ورزشی برای اعضا از دیگر موضوعات طرح شده بود که به پیشنهاد هیات رییسه، جلسه ای با آقایان گل محمدی، رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران؛ و پورعلیفرد، رییس فدراسیون پرورش اندام در دفتر انجمن برگزار خواهد شد. 
موضوع ارائه معرفی نامه از انجمن ورزشی نویسان ایران به فدراسیون فوتبال و مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش جهت معرفی اعضای کمیته عکاسان انجمن به عنوان ناظران صدور کارت حضور در مسابقات، نیز مورد تایید اعضای هیات رییسه انجمن قرار گرفت.
در پایان، امجد عزیز مالک، رییس انجمن ورزشی نویسان پاکستان و عضو هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان که در هفته گذشته، به مدت چهار روز در تهران اقامت داشت، برای دیدار از اعضای هیات رییسه انجمن در جلسه حضور پیدا کرد.
۷ اَمرداد ۱۳۹۶
دانایی
۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
1

با سلام و ممنون از اطلاع رسانی.لطفاً مبلغ جدید را در صفحه پرداخت حق عضویت در انجمن را نیز تصحیح فرمایید.

ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
2
1

با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولان محترم انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و با تشکر از همه زحمات و تلاشهای شما در راستای راحتی و رفاه اعضائ انجمن...موفق باشید.. ارادتمند ش.ش.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید