دومین جلسه تاییدیه انجمن ورزشی نویسان در نیمه اول سال برگزار شد

دومین جلسه تاییدیه انجمن ورزشی نویسان در نیمه اول سال برگزار شد
دومین جلسه هیات رییسه به منظور بررسی تاییدیه متقاضیان جدید و تمدید عضویت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی عصر روز شنبه ، دهم ابان ماه، برگزار شد.
در این شورا که با حضور آقایان میثم زمان آبادی، صدرالدین کاظمی، رضا خسروی، فرشاد عباسی و پژمان راهبر برگزار شد، اعضای هیات رییسه به مطالعه و بررسی درخواست های جدید از تاریخ 10  مهر ماه و مدارک ارائه شده توسط ملزومین تکمیل پرونده، پرداختند.
اسامی متقاضیان پذیرفته شده (لیست 1) و اسامی افراد جدیدی که ملزم به تکمیل پرونده هستند (لیست 2) در دو لیست جداگانه پیوست شده است. همچنین اسامی متقاضیان تمدید عضویت نیز( لیست 3) در لیست جدا آمده است. متقاضیانی که نامشان در این سه لیست نیامده حایز شرایط لازم نبوده و مورد تایید قرار نگرفته اند. 
طی بررسی های صورت گرفته در این جلسه از تعداد کل 59 متقاضی جدید عضویت در انجمن، تعداد 16 نفر پذیرفته و  9 نفر ملزم به تکمیل پرونده شده اند.
قابل ذکر است که درخواست های بررسی شده مربوط به متقاضیانی است که فرم عضویت را در سایت جدید انجمن تکمیل و ارسال کرده اند. از متقاضیانی که در نسخه قدیم سایت ثبت نام کرده اند تقاضا می شود تا فرم عضویت و یا تمدید عضویت را در بخش خدمات اعضاء سایت به ادر س اینترنتی Isja.ir   تکمیل کنند. 
لازم به یادآوری است که تمامی درخواست ها در طول سال در دو بازه زمانی 15 شهریور - 15 مهر و 15اسفند- 15 فروردین بررسی می شوند و در غیر از این زمان ها هیچ درخواستی مورد بررسی قرار نمی گیرد.
متقاضیان جهت اطلاع بیشتر می توانند با دفتر انجمن تماس حاصل کنند.
تلفن تماس: 26216367

 

لیست 3لیست 3
لیست 2لیست 2

لیست 1لیست 1
۱۱ آبان ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عكاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید