برگزاری کنفرانس آنلاین ایپس به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

برگزاری کنفرانس آنلاین ایپس به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان
کنفرانس آنلاین انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی در روز دوم جولای ( یازدهم تیرماه) به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان برگزار می شود.
ایپس در ادامه برنامه های آنلاین خود در دوران شیوع ویروس کرونا، این بار نشستی را با حضور نمایندگانی از قاره های مختلف با محور " توکیو 2020 رسانه، ورزش و سلامت روان" برگزار می کند. در این کنفرانس که از ساعت 14  به وقت محلی آغاز می شود، جانی مرلو گزارشی از آنچه در چند ماه اخیر رقم خورده، ارائه می کند و در ادامه نمایندگانی از 5 قاره مطالبی را با این محور مطرح می کنند و به این سوال پاسخ می دهند که آیا دسترسی به منابع در ادامه راه رسانه ها، به مخاطره می افتد؟ در پایان این کنفرانس هم فرصتی برای پرسش و پاسخ در اختیار شرکت کنندگان گذاشته می شود. 
دوم جولای روزیست که انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی تاسیس شده و به همین خاطر با عنوان روز جهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است.
۱۰ تیر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید